فرش ماشینی در شیراز
نوشته شده توسط : کریمی

فرش ماشینی در شیراز

 

 

امروزه در کمتر خانه ای فرش دستباف به چشم می خورد، چرا که قیمت فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی در شیراز بسیار گران تر است. فرش ماشینی به دلیل اینکه توسط ماشین آلات صنعتی تولید می شود؛ قیمت بسیار مناسب تری نسبت به فرش دستباف داشته و این روزها جایگاه ویژه ای در هر خانه دارد.

نمایندگی فرش شونهر به عنوان یکی از مدعیان تولید فرش ماشینی شیراز با کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و همواره در جهت رضایت مشتریان عزیز خود گام بر می دارد.

 

فرش ماشینی در شیراز

 

فرش ماشینی شیراز

تولید فرش ماشینی توسط دستگاه های مختلفی انجام می گیرد که از جمله این دستگاه ها می توان به تکسیما ، واندویل ، آلفا ، شونهر و ... اشاره کرد. همان طور که از اسم مجموعه پیداست؛ فرش ماشینی در شیراز در نمایندگی فرش شونهر توسط دستگاه شونهر که یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه تولید فرش ماشینی در شیراز می باشد؛ تولید می گردد.

 

 

قیمت فرش ماشینی در شیراز

قیمت فرش ماشینی در شیراز به عومامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به جنس فرش (آکریلیک ، ابریشم ، پلی استر) ، تراکم فرش (بین 700 تا 4500) ، شانه فرش (350 ، 440 ، 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 ، 1500) و ... بستگی دارد. با توجه به هر کدام از این عوامل قیمت فرش ماشینی در شیراز مشخص می شود. به طور معمول فرش های با جنس آکریلیک و تراکم 4500 و 1500 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی قیمت بالاتری دارند.

 

 

مزایای فرش ماشینی در شیراز

فرش ماشینی در شیراز در مقایسه با فرش دستباف مزایای بسیاری از جمله موارد زیر را دارا می باشد :

قیمت مناسب

اجرای ساده تر

نقش پذیری بهتر و با کیفیت تر

تولید سریع تر

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: